Keresés ebben a blogban

2009. november 15., vasárnap

Csak háborgok

Hihetetlen mik mennek a tévében, már lassan ott tartok, hogy nincs kedvem nézni sem. Elkeserítő, hogy politikusaink milyen életet mernek élni egy olyan országban, ahol a nép egyre jobban elszegényedik. Konkrét példám: albérletben lakunk a párommal és a 6 éves lányunkkal, áprilisra várjuk első közös gyerkőcünket. Jelenleg munkanélküliben részesülök. Igen, lehet mondani, hogy felelőtlen vagyok, lehet mondani, hogy minek szülök gyereket.
Nos! Mivel már 2 éve próbálkozunk azzal, hogy sikerüljön teherbe esnem, úgy gondolom, hogy ezt nem dobhatom el magamtól. Sok anyukával ellentétben én keményen dolgoztam 18 évig egy munkahelyen, ahol megbecsültek, szerettek és én is szerettem dolgozni. Sajnos a válság a céget is utolérte és utcára kerültem. Tehát úgy gondolom, hogy jogom van ahhoz, hogy ezt a kis csöppséget megszüljem.
Kismamaként szembesülök azzal - talán mert több időm van tévét nézni -, hogy mi történik az országban, hogy semmibe veszik a gyermekek, az idősek és most már a meg sem született gyerekek jogait.
Amíg drága honatyáink kemény pénzeket vesznek fel pusztán újságolvasásért, vagy néha egy kis gombnyomogatásért, addig a magyar állampolgárok - hangsúlyozom MAGYAR - keményen dolgoznak a havi 60-90ezer forintjukért. Igen! Ennyit keresnek az aktívan dolgozó emberek. Kérdem én, mire elég mindez? Egy átlag család kiadása - csak ami kötelező - durván 40-50ezer forint, és ehhez jön még a bérlet, néhány hitel, gyermekek ellátása és még sorolhatnám.
Mégis mi a fenét képzelnek magukról ezek az emberek, hogy korlátozzák a családi pótlékot? Hogy nincs útiköltségtérítés? Hogy a fegyveres testületektől megvonják a juttatásokat?
Szégyen!!!
Nem is folytatnám, mert amúgy is csak felidegesítem magam ezeken a dolgokon. Lehet, hogy ez egyeseknek semmiség, másoknak viszont egy kiló kenyér megvásárlása is gondot jelent. Nekem is.
Ma elmentem a lányommal a boltba, vettem egy kiló kenyeret és egy liter tejet. 600 forint volt nálam, és a szívem megszakadt, amikor a gyerek szomorú szemekkel nézett rám, hogy miért nem tudok neki megvenni egy szelet csokit.
El tudják képzelni kedves politikus urak, hogy mit él át ilyenkor egy édesanya????
Nem, nem tudják. Önök sohasem voltam ilyen helyzetben és nem is lesznek, mint amilyenben most az ország 80%-a.
A magyar emberek éheznek, hajléktalanok lesznek, lassan már ruhára és vízre sem telik a legtöbb családban. Segélyt a legtöbb magyar nem kap, mert nem húz maga után 3 vagy több gyereket, hiszen munkára született. Lehet, hogy bőrszínt kellene váltani, jobban élnénk. Sajnos azonban munka sincs. Ezt is köszönjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése