Keresés ebben a blogban

2009. november 19., csütörtök

Ablakdísz

Ablakdísz

Szükségünk lesz vastagabb színes papírra, ollóra, ragasztóra, tűre, aranyszálra

Egy zöld papírra rajzoljunk egy fél fenyőfát, majd a hajtsuk ketté a papírt és vágjuk ki úgy, hogy egy egész és szimmetrikus fenyőt kapjunk. Ezt csináljuk meg újra, így lesz 2 db fenyőnk. Helyezzük őket egymásra, úgy, hogy az egyiknek a csúcsa, a másiknak az alja legyen felül, majd a hajtás mentén vágjuk be őket a közepükig. Az így kapott fenyőket helyezzük egymásba és igazítsuk el őket, hogy 90 fokot zárjanak be.
Ha kész, szúrjuk át a tetejüket egy tűvel és fűzzünk át rajtuk egy aranyszálat. Ezzel a szállal tudjuk majd a fenyőinket felakasztani, mondjuk egy hurkapálcikára. Készítsün

k több fenyőt és akasszuk fel őket egymás mellé, különböző hosszúságú szálra. Dízsíthetjük őket csillámporral is.
Készíthetünk még mellé kis csillagokat, harangokat, gömböket, amiket a fenyők fölé az aranyszálra ragasztunk kettesével (egymással szembe).




ADVENTI KOSZORÚ

Az alábbi koszorút magam készítettem, azóta is ezt használom.

Amire szükségem volt:

kötöződrót
fenyő girland
a tobozt a lányom készítette az óvódában (arany filccel színezve és gyöngyökkel díszítve)
néhány száraz karácsonyi dísz
4 db piros vagy lila gyertya
szúrható gyertya alátét (gyertyával együtt kapható)
hóspray
gyöngygirland (nem hosszú, annyi amennyit körbe tudunk tekerni a koszorún)

A fenyő girlandot kötöződrót segítségével összetekertem és rögzítettem. Szintén drótra rögzítettem a díszeket és ezt a koszorúba böktem. A gyöngygirlandot körbetekertem, ezt nem kell rögzíteni. A négy gyertyát a gyertyatartóba szúrtam, majd a tartókat a koszorúba böktem. Az egészet hóspray-vel lefújtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése